Blogia
Diari de boda

M'he provat vestits de núvia!

M'he provat vestits de núvia!

Impresionant! Una tarde inolvidable acompanyada de la meva mare i la meva tieta (la mateixa que anomeno "Gràcies Tita" a l'article de les aliances).

La ruta va ser per tres botigues de St. Boi (municipi on residerem anterior o posteriorment a la boda, encara esta per decidir).

 A una botiga no ens van voler atendre perquè era massa aviat i perquè no teniem hora prèvia (ells s'ho perden). A un altre vam haver de sortir corrent perquè tinien vestits de carnaval en comptes de vestits de núvia, i a l'altre vaig trobar el meu vestit.

Evidentment no el vaig comprar perquè queda molta ruta per fer però vaig estar molt contenta de poder confirmar que l'estil de vestit, els complements que jo volia, etc. fein de mi la núvia que jo m'havia imaginat.

 

0 comentarios